با خرید تاج گل ترحیم آرامش را هدیه دهید

قطعا شما نیز در طول زندگی خود بارها و بارها با شنیدن خبر مرگ کسی، بسیار متاثر شده‌اید. اصولا در این شرایط، بازماندگان متوفی شرایط سختی را می‌گذرانند. به همین دلیل هر کسی تلاش می‌کند تا به اندازه‌ی توان خود از درد بازماندگان بکاهد. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، خرید تاج گل ترحیم و هدیه‌ی آن به بازماندگان است.

خرید تاج گل ترحیم

با خرید تاج گل ترحیم احترام خود را به بازماندگان متوفی ابراز کنید.

مرگ عزیز، جزء غم‌های بسیار بزرگی است که افراد تجربه می‌کنند. این غم اندوه زیادی را به افراد وارد می‌کند و گاها آن‌ها را از پا در می‌آورد. در چنین شرایط اندوهناکی بازماندگان بیش از پیش به آرامش نیاز دارند. به همین دلیل شما می‌توانید با تاج گل، آرامش را به صاحب عزا هدیه دهید. زیرا گل ذاتا آرامش‌بخش است. رنگ‌های روح‌نواز و عطر خوش تاج گل می‌تواند برای لحظه‌ای هم که شده، قلب پر درد فرد داغدار را تسکین دهد. ضمن این‌که تاج گل ترحیم باعث تلطیف فضا می‌شود. این امر ناخودآگاه باعث ایجاد آرامش در دل فرد سوگوار  می‌شود.

چرا بهتر است تاج گل ترحیم هدیه دهیم؟

هدیه گل به سوگواران، یکی از آیین‌هایی است که در فرهنگ‌های مختلف ریشه دارد. امروزه نیز هدیه تاج گل بسیار رایج است. درواقع بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در مراسم تشییع جنازه، ختم، چهلم و یا سالگرد، غم خود را با خرید تاج گل ترحیم نشان دهند. در ادامه به نقش تاج گل در مراسم سوگواری می‌پردازیم.

احترام و همدردی با بازماندگان متوفی

با خرید تاج گل ترحیم، شما نشان می‌دهید که به بازماندگان اهمیت می‌دهید و از درد و غم آن‌ها آگاه هستید. درواقع شما به این روش نشان می‌دهید که حال و روز آن‌ها را درک می‌کنید و می‌دانید که فوت عزیز چقدر می‌تواند دردناک باشد.

نمادی از عشق و احترام

جدای از احترام به بازماندگان، شما با اعطای تاج گل ترحیم، نشان می‌دهید که متوفی برای شما همچنان عزیز است و او را دوست می‌دارید. این امر باعث تسکین و آرامش قلب بازماندگان متوفی نیز می‌شود.

مشارکت در سوگواری و همدردی با بازماندگان

در لحظات سخت سوگواری هیچ چیز به اندازه‌ی همراهی با بازماندگان، نمی‌تواند برای آن‌ها آرامش‌بخش باشد. در واقع این‌که بازماندگان احساس کنند که دیگران نیز در غم آن‌ها شریک هستند، احساس خوشایندی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند. به همین دلیل با خرید تاج گل ترحیم و هدیه‌‌ی آن به بازماندگان، مشارکت خود را در غم آن‌ها اعلام می‌کنید.

خرید تاج گل ترحیم
خرید تاج گل ترحیم

در خرید تاج گل ترحیم به چه مواردی توجه کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر کردیم، تاج گل راهی برای ادای احترام و ارادت شما به بازماندگان است. از این‌رو در خرید آن باید توجه زیادی کنید. در ادامه به مواردی که باید هنگام خرید تاج گل به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

نوع گل

اولین نکته‌ای که هنگام خرید تاج گل باید به آن توجه داشت، نوع تاج گل است. تاج گل ترحیم معمولا از گل‌های سفید تشکیل می‌شود. گل‌ سفید نماد صفا و پاکی است. گل‌هایی مانند گلایل، لیلیوم، رز سفید، مریم، داوودی و مینا از جمله گل‌هایی هستند که در تاج گل ترحیم به کار می‌رود.

طراوت و تازگی تاج گل

موضوع دیگری که باید در خرید تاج گل به آن توجه کنید، طراوت و تازگی تاج گل است. کاملا واضح است که گل پژمرده و بی‌روح، بیش از این‌که باعث ایجاد آرامش و سکون در افراد شود، انرژی منفی ساطع می‌کند.

اندازه و نحوه چیدمان تاج گل

از دیگر نکات مهم هنگام خرید تاج گل، اندازه و نحوه‌ی چیدمان آن است. اصولا تاج گل‌ها از یک طبقه تا پنج طبقه طراحی می‌شوند. با توجه به تعداد طبقات نیز اندازه آن‌ها متفاوت است.

با توجه به آن‌چه که مطرح شد، متوجه شدیم که تاج گل ترحیم راهی برای ابراز غم و اندوه خود و مشارکت در غم با خانواده متوفی است. شما با هدیه تاج گل به بازماندگان آرامش و حس خوب را هدیه می‌دهید. در نهایت باید گفت که لیلیوم سنتر مرکز تخصصی فروش انواع تاج گل ترحیم است. مجموعه لیلیوم سنتر آرزو می‌کند که از مراسم عزا و غم به دور باشید و تا مدت‌ها دل‌تان با خبرهای خوش گرم شود. با این‌حال در شرایط نابه‌سامان سوگواری نیازی نیست راه دوری بروید، ما در لیلیوم سنتر حواس‌مان به شما و مراسم‌های‌تان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *